Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?
Neem contact op
* Verplichte velden
Neem contact op
  • Bel of whatsapp 06-29185424
  • Adres Rendementsweg 12 F 3641 SK Mijdrecht
Veelgestelde vragen

1 Bestelling

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Kort na de bestelling ontvang je een orderbevestiging met de betreffende informatie.
Je kunt de order volgen via Mijn Account. In bestelgeschiedenis vind je de verwachte verzenddatum, dat is de meest actuele informatie die we voor je hebben

Onze meubels worden op bestelling gemaakt, dus het kan iets langer duren om aan te komen. We zullen je echter tijdens het hele proces via e-mail op de hoogte houden. Voor de meest actuele informatie over de orderstatus, log je in op 'Mijn Account' en ga je naar 'Mijn bestellingen’.

Door 20 jaar ervaring in het leveren van kasten hebben we de kans op beschadigingen tot het minimum kunnen beperken, helaas bestaat er altijd een kans dat er tijdens het bezorgen een lichte beschadiging.De bezorgers hebben de juiste materialen mee om kleine beschadigingen bij te werken. Ook zit er in de kast een klein flesje verf zodat je de kast zelf kunt bijwerken mocht er later nog een beschadiging op komen.

2 Bezorging

Wij hanteren een levertijd van ongeveer 3-4 weken. De kasten staan in de fabriek op voorraad en hoeven alleen nog maar in de gewenste kleur gespoten te worden. 
Mocht de levertijd door onvoorziene redenen toch langer worden dan brengen wij je daarvan direct op de hoogte.

Bij het bestelformulier vragen we hoe de situatie is en of de kast naar een etage geleverd moet worden. Het is belangrijk dat je dan aangeeft of de kast door middel van een trap of een lift naar boven moet en naar welke etage/verdieping. Moet de kast getakeld worden of met een verhuislift naar boven dan kost dit 100,-.

De kast wordt rechtstreeks uit de fabriek naar het transportbedrijf geleverd. Het transportbedrijf neemt dan contact met je op om samen met je een afspraak voor levering in te plannen. Dit kan 7 dagen per week ook in de avond.

De kast wordt gratis bezorgd tot waar mogelijk is. Het is je eigen risico of de kast naar binnen past. Mocht je bij het bestellen twijfelen of de kast qua afmetingen door de deur of gang heen past dan kan je altijd contact met ons opnemen.

Wanneer de levering vertraagd wordt, brengen we je hiervan op de hoogte. Mocht de verwachte levertijd voorbij zijn en je hebt niets van ons gehoord, log dan eerst even in en bekijk de status van je bestelling online in je account onder ‘Mijn bestellingen’. Is de status onduidelijk? Neem contact op met onze klantenservice en we bezorgen je de meest recente informatie.

3 Betalingen

Bij bestelling kunt u kiezen om het gehele bedrag via ideal te betalen of om een aanbetaling te doen van 20% via een directe bankoverschrijving. Dit kan op rekening van 123kast bv, NL02 INGB 0008 9917 87. Zodra we de aanbetaling  binnen hebben krijgt u een bevestiging van de betaling en nemen we de bestelling in behandeling. 

Het restant bedrag kunt u voor levering overmaken of contant aan de chauffeurs voldoen. We hebben geen mobile pin bij levering.

4 Klantenservice

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons
opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.